fbpx
Create an Account

Shopping cart

Close

Нямате артикули в количката.

 

Конопено семе
Конопът е суперхрана, която идва с множество ползи за здравето. Осигурява балансирано съотношение на омега-6 и омега-3 мастни киселини, протеини, витамини A, E, D и витамини от B групата. Той е богат на натрий, калций, фибри и желязо. Понижава кръвното налягане и поддържа сърцето здраво. Съдържа всички незаменими амино и мастни киселини важни за растежа и голям набор от минерали, необходими за здравето на човека. Те са мощни антиоксиданти, имат противовъзпалителни свойства, което подпомага имунната система, изгарят излишните мазнини, отстраняват токсините, регулират хормоналния баланс, подхранват мозъка и очите. Установено е, че консумирането на кокосово масло заедно с конопено семе увеличава ефективността на омега-3.

 


Агаве
Агавето е растение от което се прави сироп. Чудесен заместител на захарта, защото е с нисък гликемичен индекс. Има мек, натурален вкус със специфичен аромат, но не променя вкуса на продуктите. Притежава диуретични, антисептични, противовъзпалителни и укрепващи свойства. Съдържа важна субстанция, която се бори срещу процесите на декалцификация в организма и предпазва от остеопороза и други заболявания. Освен това стимулира производството на хормона GLP-1, регулирайки нивото на инсулин в кръвта. Агавето съдържа и вещества, които предпазват от рак на дебелото черво.

 


Киноа
Зърната на киноа съдържат незаменими аминокиселини като лизин и големи количества калций, фосфор и желязо. Те са източник на пълноценен протеин, фибри и магнезий. Киноата е единствения природен продукт, който съдържа всичките 8 незаменими за човешкия организъм аминокиселини. Тя е добър източник на витамини от групата В и Е. Киноата е без глутен и е лесна за усвояване. Смята се, че спомага за редуцирането на дегенеративните промени на кожата.

 

 


Сурово кашу
Кашуто е богат източник на незаменими мастни киселини, които действат активно в контролирането на нивата на холестерол в кръвта. Притежава широк спектър от витамини и минерали, с високо съдържание на манган, желязо, магнезий, фосфор, цинк и селен. Магнезият играе важна роля за подсилването на костите и за активността на ензимите, а желязо е важна част от хемоглобина, влизащ в състава на червените кръвни телца. Една от най-ценените функции е способността му да елиминира раковите заболявания и процесите на стареене. В същото време стимулира производството на основният пигмент меланин в кожата и косата.

 


Хуск (Индийски живовляк)
Хускът представлява 100% натурални растителни фибри, които се добиват единствено от чистите бели обвивки от семената на индийския бял живовляк. Фибрите са жизнено важни за нормалното функциониране на организма, а редовният им прием осигурява оптимална работа на стомашно-чревния тракт, подобрява метаболизма, поддържа ниски нива на холестерола и кръвната захар, служи за детоксикация на организма. Поради това, че фибрите набъбват многократно в стомаха, те създават чувство за ситост. Това е предимство за тези, които искат да намалят или поддържат теглото си.

 

 

Кисело мляко
Киселото мляко подпомага храносмилателната и имунната система. Това се дължи основно на микроорганизмите Lactobacillus bulgaricus и Streptococcus thermophilus. Има богато съдържание на витамини А, B3 и B12. Те са важни за освобождаване на енергията от храната и за пълноценното функциониране на нервната система. Играят важна роля в борбата с инфекциите и влияе благоприятно на кожата и очите.

 

 

 

 


Тофу
Тофуто се смята за пълноценен източник на протеини, в него присъстват всички 8 на брой аминокиселини, които човешкото тяло не произвежда, а трябва да си набави от храната. Той е ниско калоричен, като честата му консумация води до понижаване нивата на вредния холестерол. Богат е на магнезий, калий, фосфор, натрий, желязо, витамини от В групата и селен. След яйцата, в него има най-много съдържание на лизин, който действа укрепващо върху нервната система.

 

 

 

Кокосово масло
Кокосовото масло е растителна мазнина извличана от ядката на кокосовия орех чрез метода на студено пресоване, което позволява да се запазят всички полезни свойства на маслото. При този метод може да се получат не повече от 10% от цялото съдържание на масло. То притежава антибактериални, антивирусни свойства и подобрява дейността на имунната система. Освен това помага за ефективното усвояване на мастно-разтворимите витамини като А, D, E, K и бета каротен, както и минералите желязо, калций и магнезий. Кокосово масло стимулира метаболизма и функцията на щитовидната жлеза. Притежава нисък гликемичен индекс, подобрява циркулацията на веществата и спомага за поддържането на кръвната захар.

 


Чиа
Семената от чиа са познати още от древността и са сред най-популярните т.нар. супер храни. Те са пълни с витамини, минерали, антиоксиданти, фибри и протеини. Освен че са богат източник на полезни хранителни вещества, тези семена помагат също за балансирането на кръвната захар и за понижаването на холестерола. Поради високото си съдържание на фибри засищат за по-дълго време и помагат на тялото да елиминира ненужните токсини. Чиата има оптимален баланс между omega-3 и omega-6 мастни киселини, известни с това, че подобряват мозъчната функция.

 

Сушена Кайсия
Сушените кайсии съдържат калий, фосфор, витамин С, калций, желязо, бета каротин и витамин В5, който действа тонизиращо и спомага за бързото изгаряне на мазнините. Основно тяхно предимство е пълната липса на мазнини и вредни за организма наситени киселини. освен това съдържат много. Сушените кайсии поддържат хормоналния баланс в организма. Редовната им консумация намалява риска от образуване на тромбове, от инфаркт и сърдечна недостатъчност, както и от други сърдечно-съдови заболявания. Те са добро пречистващо и диуретично средство и намаляват риска от бъбречни заболявания. Редовната консумация на сушени кайсии подобрява кръвообращението.

 

 


Сушен Банан
Полезните вещества съдържащи се в бананите имат лечебни свойства, които намалява риска от рак на стомаха. Сушените банани залъгват глада. Захарта, която се съдържа в сушения плод бързо се усвоява от организма и зарежда човек с енергия. Тези плодове са източник на калций, натрий, желязо и фосфор. Сушените банани са богати най-вече на калий. Този елемент е един от най-важните за организма, необходим за сърцето, черния дроб, мозъка, костите, зъбите, но най-вече мускулите. В допълнение калият регулира метаболизма и помага за премахване на излишните течности от тялото.

 


Сушена Слива
Сушените сини сливи са сред най-добрите източници на антиоксиданти, които предпазват клетките от свободните радикали, причина за много болести и неразположения. Те съдържат сорбитол, който ускорява храносмилането. Високото съдържание на диетични фибри прави сушените сливи полезни за храносмилателната система. Фибрите не се абсорбират, а вместо това остават в червата, където абсорбират вода и така ускоряват храносмилането. Сушените сини сливи съдържат борон във висока концентрация. Боронът е вещество, което е много важно за здравето на костите.

 

Годжи Бери
Годжи Берито съдуржа големи количества линолова киселина, която ускорява метаболизма. Това го прави незаменим инструмент за намаляване на теглото по естествен път. Този плод повишава имунитета, подобрява работата на стомаха и черния дроб, носи успокоение при стрес. Има благоприятно влияние при сърдечно-съдови заболявания и възпаления, смущения, които са свързани с нервната система. Сушените Годжи плодове са с високо съдържание на каротиноиди, особено зеаксантин и лутеин, които гарантират здравето на очите. Годжи Бери съдържа много витамини от групата B и антиоксиданти, които предотвратяват вредното влияние на свободните радикали, които увреждат клетките в нашето тяло и предизвикват стареене.

 

Сушен Кокос
Сушеният кокос съдържа 2 пъти по-малко калории от пресния. Сушения продукт осигуряват на организма близо 75 процента от нужното му количество мед за деня. Известно е, че този минерал спомага за производството на невротарнсмитери в мозъка, които са отговорни за предаване на информация между клетките. В тропическия продукт се съдържат така наречените средноверижни триглицериди. Те спомагат за бързото разтваряне на наситените мазнини от една страна, а от друга засищат организма без това да води до напълняване. Само една чаша сушен кокос съдържа 7 гр. фибри. Повечето хора вече знаят, че фибрите помагат да запазите чревния тракт здрав. Фибрите спомагат за предпазване от диабет, повишават силите на имунната система и намалят нивата на кръвната захар.

 

Какао
Суровите какаови зърна са богат източник на омега-3 мастни киселини, калций, магнезий, желязо и натрий, витамин С и всички витамини от група В/В1, В2, В3, В5, В6. Една от ползите, която получаваме от суровото какао е, че ни дава настроение и повишава двигателната ни активност. Какаото помага при различни видове депресивни състояния, както и при раздразнителност и неудовлетвореност. Суровите какаови зърна са източник на антиоксиданти, помагат в борбата срещу свободните радикали и забавят естествения процес на стареене. Какаото е източник на флавоноиди. Тези вещества са с растителен произход и са подобни на антиоксидантите. Имат свойството да помагат в борбата с високото кръвно налягане и холестерола. Флавоноидите подобряват метаболизма на глюкоза и укрепват кръвоносните съдове.

 


Суров Бадем
Консумацията на сурови бадеми води до намаляване нивата на LDL мазнините и до намаляване риска от сърдечни заболявания. Освен здравословни мазнини, протеини и витамин Е, суровите бадеми съдържат и много магнезий и калий. Магнезият спомага за отпускане и релаксиране на вените и артериите. Бадемовите ядки осигуряват защита от сърдечни проблеми, поради високото си съдържание на антиоксиданти. Бадемите съдържат Манган, мед и рибофлавин, които олесняват производството на енергия. Редовната консумация на бадеми спомагаза предотвратяване образуването на камъни в жлъчката.

 


Корен от мака
Хранителната стойност на изсушения корен от мака се доближава до тази на ориза и пшеницата. В състава му се откриват всички необходими на човешкото тяло вещества, като протеини, въглехидрати, влакна, липиди, калций, магнезий, цинк, желязо, фосфор, витамини В1, В2, В12, С и Е, аминокиселини и др. Освен като храна, той може да се приема като средство за повишаване на имунитета, мозъчната функция и функциите на тялото. Високата концентрация на протеини в маката, в комбинация с другите жизненоважни хранителни вещества в растението пък са виновници за легендарното въздействие върху сексуалната потентност.

 


Суров орех
Суровите орехи съдържат многобройни съединения, които могат да защитят мозъка, като фолиева киселина, витамин Е, омега-3 мазнини, мелатонин и антиоксиданти. Омега-3 мастните киселини намаляват лошия холестерол в организма и насърчават производството на добрия холестерол. Суровите орехи имат високо съдържание на алфа-линоленова киселина. Тя и нейните съединения са свързани с растежа на здрави кости.

 

 


Сурово тиквено семе
Олиото, което се съдържа в суровите тиквени семки поддържа мембраната на клетките, което ги прави по-устойчиви и като цяло повишава защитните сили на организма. Тиквените семки стимулират кръвоносната, храносмилателната, репродуктивната, опорно-двигателната система и подпомагат доброто зрение. Този ефект се дължи на богатия комплекс от витамини, минерали и други полезни вещества, които съдържат. Те са богати на цинк, витамин С, витамини от В групата, калциеви, калиеви, магнезиеви и фосфорни соли.

 

 

Канела
Канелата допринася за разреждането на кръвта. Тя предотвратява нежелани съсиреци по кръвоносните съдове, като подтиска освобождаването на арахидонова киселина (вид омега-6 мастна киселина) от клетъчните мембрани. Канелата е отличен източник на калций, фибри и редица минерали, включително и манган. Фибрите и калцият спомагат за почистването на организма от жлъчните соли, като по този начин предпазват дебелото черво и намаляват риска от рак. Този процес влияе благоприятно и за поддържане на нивата на холестерола в нормални граници и намалява риска от сърдечно-съдови заболявания. Фибрите, които се съдържат в канелата, са много полезни за подпомагане и балансиране на цялостната дейност на стомаха.

 


Сушен Касис
Сушеният касис е с високо съдържание на витамин А, В и С, както и калий, магнезий, желязо, фосфор, цинк, дори и калций. Касисът е богат на флавоноиди, които подпомагат функционирането на кръвоносните съдове и намаляват нивата на лошия LDL холестерол. Този плод е особено полезен и заради способността си да забавя процесите на стареене в организма. Високото количество витамин С забавя скоростта на посивяване на косата и появата на бръчки. Антиоксидантите в сушения касис влияят положително на здравето на очите и предпазват от появата на перде.

Back to Top